Informacje dla klientów
Składanie zamówień
W celu złożenia zamówienia należy wybrać interesujące nas produkty i umieścić je w koszyku. Następnie wymagane jest zalogowanie się na portalu i potwierdzenie zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje maila z potwierdzeniem, w treści maila jest informacja o naszym zamówieniu. Aby zamówienie przeszło do realizacji, wymagana jest zaliczka w wysokości 40% wartości zamówienia.
Konto:
BZWBK S.A. O/Nowy Tomyśl 52 1090 1388 0000 0001 0593 1722
Od momentu wpłaty zaliczki czas realizacji zamówienia to 6-8 tygodni
Pozostałą kwotę klient może zapłacić na konto przed dostawą lub gotówką w momencie dostawy.
Dostawa
Kiedy zamówienie jest gotowe, kontaktujemy się z klientem w celu ustalenia terminu dostawy. Koszt dostawy podany jest przy każdym zamówieniu i jest to 10% od wartości zamówienia. Po przekroczeniu kwoty zamówienia 8000 PLN transport jest gratis. Transport odbywa się naszymi firmowymi samochodami. Obowiązkiem klienta jest zapewnienie jednej osoby, która może pomóc kierowcy przy rozładunku i montażu mebli.
Gwarancja
Stolarnia Przybylski udziela 12-miesięcznej gwarancji na swoje produkty. Gwarancja obejmuje pęknięcia, złamania, braki produkcyjne. Warunkiem uznania gwarancji jest użytkowanie mebli zgodnie z ich przeznaczeniem i w warunkach klimatycznych odpowiednich dla mebli. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku użytkowania, różnic odcieni koloru drewna i struktury drewna
Reklamacja
Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: biuro@stolarnia-przybylski.pl
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 7 dni.